YOU ARE ALWAYS ON MY MIND



en lång dag har det varit med många måsten. jag var sämst på att vakna imorse, eller jag var nog vaken i sängen i flera timmar men jag orkade verkligen inte upp ur sängen. så jag blev där till två.. givande jag vet. sedan var det bara att sätta igång och göra sig i ordning för att åka in till stan. jag kom just hem från F, vi satt där med brudarna och bara pratade av i flera timmar. alltid lika mysigt! nu däremot är det dags för mig att försöka sova trots att jag inte alls är trött.. jobbet kallar imorgon!


jag ser sjukt mycket fram emot morgondagen. jag ska nämligen iväg och kitesurfa efter jobbet, dom har lovar bra vindar. hoppas det håller! något annat som gör mig extra glad är att M kommer hem snart, duden har vart borta allt för länge nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback