KOM TILL MAMMA!

det blev lite shopping via internet idag och förstås kunde jag inte låta bli att klicka hem den här godbiten från H&M.


annars då? det var länge sedan sist jag bloggade och under den tiden har jag lyckats dra på mig ganska mycket som jag tänker visa upp inom kort. Nu när det börjar bli vår och vädret är helt underbart får man mer motivation till att skriva här på bloggen.


nu under helgen har vi haft besök från Sverige, två familjer. så härligt att ha dem på besök, alltid lika roligt! Ni förstås kanske att vi blir ganska många här i huset så att man knappt kan röra sig, men det är det jag gillar. när alla pratar i munnen  på varandra och skrattar så hela huset skakar. underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback