YOU FIT ME BETTER THAN MY FAVORITE SWEATER



jag och mitt lockiga hår. yes, så här ser mitt hår ut om jag låter det torka av sig själv (och om jag sätter i nån hårprodukt som framhäver lockarna). jag har alltid hatat mitt hår för att det är självlockigt och alltid velat ha spikrakt hår. until now!



jag är nog världens lataste människa. hur länge som helst har jag försökte komma igång med bloggandet igen.. men varje gång failar jag. konstigt nog blir jag ännu latare när jag är ledig. vet inte alls vart dagarna tar vägen. det känns som om jag inte hinner med något alls. Anyway, det skall vi ändra på.

men något positivt som händer nu är helt klart att jag har börjat träna igen. motivationen kom från ingenstans och det klagar jag inte en sekund på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback