11012012


lovade bild på klänningen and here you go. världens sämsta bilder, men bilderna togs 4 på morgonen i väldigt onyktert tillfälle (efter julfesten). ryggen är egentligen inte sådär utan man kan knäppa fast den längst uppe. men jag hade redan min bror att knäppa upp den till mig och orkade inte be han fixa den igen.

ojoj vilken dag säger jag bara. jag vaknade klockan 12, helt panikslagen över att det var så sent. skulle nämligen träffa upp brudarna runt 1 tiden för fika på stan. jag fick stressa mig som en galning till bussen eftersom vi inte hade bil hemma. ja, jag vet. det låter konstigt. vi som har minst 6 bilar utanför dörren hade inte en bil då jag behövde en. typiskt. flera timmar spenderades på stan och senare på kvällen powerwalkade jag och Sofia i över en timme. gissa om vi var nöjda. det skall göras varje dag!

nu är det sängen som kallar. imorgon bitti skall jag sätta mig i frisörstolen för att göra något åt den fruktansvärt fula utväxten jag har.

Kommentarer
Postat av: pia

Gud vad snygg!

2012-01-12 @ 12:04:56
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte kan du visa/berätta hur du lockar ditt hår som på bilderna ovan? och hur du får det att hållas :) Jättefint!

2012-01-13 @ 09:52:09
Postat av: Parvin

SV: Tack Pia!! :) älskar verkligen den!

2012-01-13 @ 22:45:07
Postat av: Parvin

Sv: Tack Johanna!! :) Ja klart jag kan visa :) får se om jag visar med bilder eller om det blir videoinlägg :)

2012-01-13 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback