LOVE LOVE LOVE

hei you!! Hur är det med er idag? med mig är det i alla fall superbra! jag har jobbat idag, 7 timmar gick ganska fort för att vara en söndag. vanligtvis brukar det inte komma så mycket folk på en söndag men idag hann jag inte ens äta lunch för att det var så mycket folk. roligt. jag är den person som älskar att köpa skor (som ni redan vet), men nu för tiden tycker jag det är minst lika roligt att sälja skor. att hjälpa folk att hitta skor som passar dem och som de tycker är snygga gör mig glad. jag blir superglad varje gång dom går ut med ett leende på läpparna och ett par nya skor i handen!

gårdagen spenderades med min vän Sofia i Stockholm. det var inte shopping som stod längst upp på listan. utan vi skulle bara spendera en mysig dag i staden tillsammans. det lyckades vi bra med. vi hittade ett café i gamla stan, Kaffekoppen, som var så sjukt mysigt att vi inte kunde gå därifrån. där satt vi i tre timmar och bara njöt av deras goda mat och fantastiska bakverk.

det blev även lite shopping. ovanligt lite för att vara jag. jag fick i alla fall med mig hem det viktigaste, ett par skor som jag länge velat ha. bild kommer inom kort. inne på Zara såg jag dom här skorna och ville gråta lite. så snygga. men rätt så dyra. jag tror jag nöjer mig med att bara titta på dem. än så länge..

Kommentarer
Postat av: Tatevik

love the black ones! :)



tatevikn.blogspot.com

2012-03-04 @ 14:36:09
URL: http://tatevikn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback