NIA & LOW CLARA







Igår fick jag hem två par eferlängtade skor från Nelly. Konstigt nog tog det inte alls länge den här gången. Vanligtvis brukar det ta minst en vecka att få hem paket från Nelly men nu dom senaste gångerna har det bara tagit några få dagar. Nåja, det gillar vi! Igår var jag även på stan och shoppade lite. Hittade bland annat världens finaste och gosigare tröjor på Kappahl, tänkte visa upp dem senare.

Nu ska jag däremot vara en duktig dotter och baka bullar till mamma innan hon kommer hem från jobbet. Ha det bäst!

P.s Idag skulle jag egentligen befinna mig i Tarifa för att surfa och chilla där i en vecka. Men tyvärr var jag tvungen att avboka resa på grund av vissa problem. Nu i efterhand när jag vet hur bra dom har det där nere i Spanien blir jag bara sur på mig själv för att jag avbokade resan. Jag känner att jag behöver sol och värme innan jag blir helt knäpp...

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh jag har också beställt dessa skor, lääängtar tills jag får hem dom :D är dom bekväma och hur är det med kvaliteten?

2011-11-01 @ 14:27:11
Postat av: Parvin

Sv: Bra val isf! Jag älskar mina, sitter perfekt på fötterna! Kvaliteten på båda är nog riktigt bra, om man tänker på priset! :)

2011-11-01 @ 15:39:21
Postat av: E m e l i a G u n n a r s s o n

fy vad snygga!!

2012-02-08 @ 15:27:16
URL: http://emelias.se
Postat av: Parvin

Sv: Och väl använda kan jag lova!! Båda paren passar skit bra till allt! :))

2012-02-08 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback