MA CHÉRIE






03:34 på morgonen och jag kan fortfarande inte sova... det är inte okey! Jag har helt och hållet vänt på mitt dygnsrytm dom senaste dagarna. Somnar när alla vaknar och vaknar i princip när alla går och lägger sig. Så illa är det kanske inte, men nästan.

Så vad gör jag när jag har tråkigt halv 4 på morgonen, jo jag sminkar mig själv. Så har det varit i många år. Så fort jag får lite tråkigt sätter jag mig framför spegeln och sminkar mig. Ganska underhållande. Jag tror faktiskt det är tack vare dom här stunderna jag är så pass bra på att sminka.

Nåja, nu tänker jag koka mig lite mjölk och se på en bra serie. Förhoppningsvis somnar jag så småningom. Jag ska nämligen upp ganska tidigt imorgon, hur det nu än ska gå till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback