Sometimes I just can't shut the hell up






Tjena! Äntligen har jag tid att blogga.. jag har haft en fullspäckad dag med många ärenden på stan. Vaknade redan klockan 7 på morgonen av att mina småa brorsöner hoppade på mig, det var inte något jag uppskattade! Jag har inte vaknat så tidigt på flera månader. Det var förstås ingen idé att försöka somna om heller...

Träffade upp fina Cecilia på stan för lunch och massa skvaller. Det blev även lite shopping på stan, hittade världens finaste tröja. Jag har stora planer på att bosätta mig i den hela vintern. Jag hade även flera paket på posten som väntade på mig. Jag blir alltid lika glad när jag har paketer att hämta ut på posten. Känner mig som en liten unge!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback