ROC ME OUT

Jag älskar den här otroligt söta tröjan från Kappahl. Nu på senaste har dom fått in riktigt fina tjocktröjor. Jag ska se till att införskaffa den här sötsaken imorgon!

 

 

Idag började jag med min diet som jag har skjutit upp i en månad. Det är en ganska tuff en men jag älskar när man ser resultat på kort tid. Jag har fortfarande mina extra kilon kvar från Afrika resan som jag börjar få nog av. Nu gäller det att följa dieten rakt igenom och om 13 dagar är jag förhoppningsvis back om track. Om ni vill kan jag dela med mig om hur den går till.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

dela med dig!! skulle vara jätte intressant! asbra blogg förövrigt :) KRAM

2011-11-23 @ 21:41:23
Postat av: Frida

Jag gillar tröjan! :) Sådär lagom söt också med volangerna ner till!

2011-11-24 @ 08:17:53
Postat av: Parvin

Sv: Tack fina du för dina ord, gör mig alltid lika glad! Ja jag kan absolut dela med mig av dieten. Ska fundera ut ett bra sätt att blogga om det :) Kram

2011-11-24 @ 10:34:39
Postat av: Parvin

Sv: Frida, jag tycker volangerna nertill gör hela tröjan! Hoppas den sitter bra på :)

2011-11-24 @ 10:36:20
Postat av: Lizzi

Tycker om din blogg! Dela gärna med dig av dieten.

2011-11-24 @ 12:18:05
Postat av: Parvin

Sv: Tack så mycket Lizzi!! :) Ja jag tänkte göra det :)

2011-11-24 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback