NOWHERE

Nu har Nelly äntligen släppt alla Nowhere skor på hemsidan. Det var på tiden. Jag äger redan flera plagg från samma kollektion och de är starka favoriter i min garderob. Unika plagg. Nu funderar jag på att beställa hem ett par skor. Men vilka. Svårt att välja. Måste fundera lite till eftersom jag absolut inte får beställa två par. Fick nämligen hem ett par idag och förmodligen ett par imorgon... Det enda jag ser framför mig just nu är hur mamma går sönder i bitar av irritation, hehe! Vad tycker ni, Peek eller Sharp modellen? Har ni någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla snälla snälla uppdatera oftare, ÄLSKAR DIN BLOGG!

2011-11-22 @ 22:13:08
Postat av: Parvin

Sv: Åh tack du, va glad jag blir!!! :) Ja jag ska se till att blogga oftare nu :))

2011-11-23 @ 07:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback