NEW NEW NEW






Under den senaste veckan har jag fått hem så mycket nytt från alla möjliga håll. Det gör mig bara glad men det börjar bli dags att tömma garderoben igen... får faktiskt inte plats med allt nytt. Jag ska förstås visa dom alla på. Haha, stackars mamma blir alltid lika galen när hon ser att jag har fått hem nytt. Speciellt när jag får hem nya skor kokar hon upp. Hon irriterar sig så fruktansvärt mycket på att jag äger så många par, men framförallt på att jag aldrig får nog av skor.



Kommentarer
Postat av: Frida

Och tack vare att du är värre än mig, är min mamma rätt lugn! Varje gång hon påpekar nånting säger jag bara att du är värre och hon kan andas ut ;)

2011-11-02 @ 22:29:56
Postat av: Parvin

Sv: Jag undrar nog vem av oss två som är värst Frida! Jag shoppar ju massor nu bara för att jag är arbetslös och tröstar mig med det :D Men annars slår du ju mig med hästlängder!!

2011-11-02 @ 23:05:40
Postat av: Frida

Haha njaa, det där kan vi diskutera länge ;) Ses ikväll!

2011-11-03 @ 09:07:07
Postat av: Anonym

kan inte du ha loppis på tjäna eller något? :)

2011-11-05 @ 02:10:45
Postat av: Parvin

Sv: Jag hade loppis på Bettans Bod för inte så länge sedan faktiskt. Men funderar på att fixa bord någonstans igen, men vet inte riktigt om det blir Bettans eller Tjäna. Vet inget om Tjäna, är det bra? :)

2011-11-05 @ 02:32:45
Postat av: Anonym

aaah va synd att jag missa de! Ja, mycket folk är det hela tiden på tjäna! doc vet jag inte riktigt om priset att ha bord där..

2011-11-07 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback