LOAFERS

Se vad H&M äntligen har fått in. Måste ärligt säga att jag hade väldigt svårt med den här modellen på grund av platåsulan när den först kom ut. Men nu i efterhand tycker jag att det är riktigt snyggt!


Sitter hemma i sängen med min dator på magen och kollar serier. Det har varit en fullspäckad dag igen med många ärenden på stan. Senare på kvällen träffade jag upp Frida för att fika och även besöka den nya gallerian. Vi blev båda väldigt förvånade, det var riktigt fint. Bra gjort! Imorgon är det halloweenfest som gäller. Jag tycker egentligen inte alls om halloween.. hatar även att klä ut mig, men vi ska ut iaf.

Kommentarer
Postat av: Daban

fin blogg :D

2011-11-03 @ 23:10:21
URL: http://misspreciouss.blogg.se/
Postat av: Parvin

Sv: Tack för din fina kommentar :)

2011-11-03 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback