FORGET YOUR BOYFRIEND

Nelly Trend/ Forget Your Boyfriend



Kärlek. Absolut kärlek. Kunde inte låta bli. Jag som hade lovat mig själv att inte köpa flera par skor. Det gick inte så bra. Men jag tror att ni förstår. Kolla bara på dom. Kärlek. Perfektion.



Jag som kunde jobba 12 timmar på raken utan att säga ett ord, orkar knappt jobba 6 timmar utan att gnälla. När man en gång vänjer sig vid lathet är det inte lätt. Jag har ju trots allt inte jobbat på 2 månader. Tar väl sin tid tills kroppen är van igen. Idag jobbade jag återigen med bara 2 timmars sömn (tur att det händer så mycket att man inte hinner tänka på det). Jag har sömnproblem. Jag är helt säker nu. Trots att jag är extremt trött kan jag inte somna. Läkarbesök next.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, dom här har jag också beställt hem! Tänkte att dom sku "tuffa till" den röda klänningen lite :) Men oddsen att dom passar mig är nog inte stora!

2011-11-17 @ 09:55:36
Postat av: Anonym

om du inte jobbar, var får du pengar ifrån att spendera så mycket? känns lite konstigt

2011-11-17 @ 12:27:17
Postat av: Parvin

Sv: Haha Frida då! Nåja, det förvånar mig inte att du också beställde dom, hur snygga som helst!! Hoppas dom passar :)

2011-11-17 @ 19:48:13
Postat av: Anonym

Sv: Just nu jobbar jag igen :) Angående varifrån jag får pengar att spendera, man har ju jobbat hela sommaren. Skulle det inte vara konstigt att inte ha pengar kvar?

2011-11-17 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback