FORGET YOUR BOYFRIEND

Nelly 599:-

Jag kom hem från jobbet för en timme sedan. Jag ska börja jobba 5 dagar i veckan från och med idag. Skönt. Hör redan nu hur det klirrar på kontot. Kolla in mina nya älsklingar från Nelly. Dom är tyvärr ganska småa i storlek men jag tänker behålla dom ändå. Jag vet nämligen att dom ger med sig efter några gångers användning. Haha, jag tvingade min syster att trycka in sina fötter som är 2 storlekar större än mina. De måste passa!


Nu tänker jag koka mig lite te och även använda min nya ansiktsmask. Jag som har riktigt torr hy måste verkligen skydda mitt ansikte nu när vintern närmar sig. På tal om vinter. Är det bara jag som tycker att det inte känns som vinter ute? Jag tycker inte alls att det är så kallt som det brukar vara vid den här tiden annars + ingen snö. Det gör mig otroligt glad! Det kan få börja snöa om 2 veckor och helst försvinna i början av februare. Perfekt vinter.



Kommentarer
Postat av: Silje

Ett tips om dom är lite trånga är att föna dem inuti. Dock måste skorna vara utav skinn för att det ska funka. Då mjuknar det till och formar sig efter foten bättre! :) Verkligen super snygga skor!

2011-11-28 @ 20:54:51
URL: http://siljesundblom.blogg.se/
Postat av: serwa

gaaaaah, va snygga! :D

2011-11-29 @ 01:08:31
Postat av: Parvin

Sv: Tack för tipset, men tyvärr är skorna inte i skinn. Typiskt nog! Nåja. Tack du! Tycker så pass mycket om dom att jag inte ens vet om jag vågar dra på mig dom! :D

2011-11-29 @ 08:43:23
Postat av: Parvin

Sv: Kärlek eller hur Serwa!!?? :D

2011-11-29 @ 08:44:20
Postat av: Moa

Helt gaaaaaalet snygga! :D Är dom bekväma? Eller ja finns det klackskor som är bekväma haha! Funderar på att beställa hem ett par själv!

2011-11-29 @ 19:06:40
URL: http://www.xit.nu/bloggar/moa
Postat av: Cecilia

Alltså jag dör lite inombords då ja ser dem!!!! SJUKT SNYGGA!!!!! Vill också ha såna!!!!! :D

2011-11-29 @ 19:27:58
URL: http://idreammylifeaway.blogspot.com
Postat av: Parvin

Sv: Tack Moa!! :) Ja om jag ska vara helt ärlig så NEJ! Dom här är helt sjukt obekväma. Haha! Men det kan mycket väl vara för att jag inte har rätt storlek i och med att dom var extremt småa i storlek. Om du beställer så beställ ett storlek större än vad du annars brukar ha :)

2011-11-29 @ 21:55:01
Postat av: Parvin

Sv: Haha cecilia då!! :D Ja jag tycker att dom är så sjukt snygga så jag inte ens vågar använda dom!! :D Men beställ!! :D skulle ju vara skit snyggt på dig som är lång också!

2011-11-29 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback