Everyday, everyday




Hårringar som fick följa med hem från NY.



Hej på er alla! Jag är ganska sliten idag efter gårdagen, det var nämligen min första dag på mitt nya jobb som bartender. (F.P von Knorring) Igår tog många skolor här på Åland studenten och en av skolorna hade middag på måten som per automatik resulterade i att det blev extremt mycket folk där. Och eftersom att det var min första dag visste jag knappt var allting var. Jobbigaste var att jag inte hade nån aning om Mikes drinkar. Han älskar att mixa egna och använder väldigt ovanliga drinkar. Men efter några timmar gick allting riktigt bra, fast idag känner jag mig helt död! Igår insåg jag att jag hade gjort riktigt bra val när det gäller jobb-byte. Att jobba på en båt med bästa utsikten över stan och hamnen gör det bara roligare. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback