In my high-heeled shoes and fancy fads











Nä men se på, äntligen får jag blogga igen. Här hemma har vårt internet inte funkat på flera dagar. Tydligen var det inte bara vi utan många andra hus här i kvarteret som fick lida. Som om det inte räckte gav även min mobil upp här om dagen. Kan ni förstå hur handikappad jag har känt mig?!

Det är ju sommar men jag hinner verkligen inte njuta, jag jobbar ju hela tiden. Fast jag fick faktiskt vara ledig nu i två dagar, så otroligt skönt!! Men ikväll ska jag på jobb igen som vanligt i minst 11 timmar...mysigt!

Tidigare under dagen var jag med min syster till stan. Vi hämtade ut mitt paket från posten och gick även in via Emmaus. Jag fyndade lite, förstås! Anyway, på bilderna har ni mina nya halsringar från Nelly. I början kändes det väldigt konstigt att använda dom, jag kände mig faktiskt som en hund. Men man vänjer sig. Tur det för dom är verkligen hur snygga som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback