Little Bad Girl













Hejsan bloggen! Första natten på 2 veckor som jag är hemma efter jobbet utan att åka via Arken för att dansa lite. Känns konstigt men så jävla skönt!! Idag kände jag av att kroppen inte riktigt hängde med... så sliten! Som tur var stängde vi tidigare inatt så därför sitter jag här och bara chillar. Tänkte blogga lite innan jag måste lägga mig. Jag ska nämligen upp klockan 8 imorgon. Det blir att färga håret. Spännande.

Tidigare idag (eller igår) spenderade jag dagen med min fina kusin som lämnade Stockholm för några härliga dagar med oss här på holmen. Vi åkte in till stan och lunchade på Eat, så gott. Som vanligt. Tillbringade några timmar i stan och bara njöt av tillvaron. Sedan kallade mitt jobb på mig. Jag blev deprimerad. Vill inte jobba. Jag har min enda lediga dag imorgon, fyfan va skönt!

På mig hade jag mina nya shorts från Chicy som jag fick hem här om dagen. Jag är så otroligt nöjd!



Kommentarer
Postat av: Silje

Super snygga shorts Parvin! :)

2011-07-22 @ 12:38:37
URL: http://siljesundblom.blogg.se/
Postat av: maria

Riktigt snygag shorts! :)

2011-07-24 @ 16:31:35
URL: http://maariaz.blogg.se/
Postat av: Pavin

Åh tack du Silje!! :)

2011-07-25 @ 03:47:46
Postat av: Parvin

Tack så mycket Maria!! :D

2011-07-25 @ 03:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback