Where you wanna go






Tjena! Jag har varit vaken hur länge som helst men ligger fortfarande kvar i sängen med datorn på magen och tar det bara extremt lugnt. Det gick hårt till inatt så jag är lite trött. Eller rättare sagt sliten som fan eftersom jag och min vän Mike som jag jobbar med har varit ute på krogen varje dag i två veckor efter jobbet, det börjar kännas i kroppen!

Dom senaste två veckorna har bidragit med härliga minnen och mycket skratt. Det började nämligen en ny tjej på jobbet. Hon heter Anna Maria. Jag trodde hon skulle vara en av "dom" tråkiga typerna. Jag hade fel. Hon visade sig vara en kvinna jag skulle respektera och ha obeskrivligt roligt med. Hon kom att bli min andra halva på väldigt kort tid. Helt sjuk, men vi tänkte på samma sak samtidigt, gjorde samma sak samtidigt och klickade nästan för bra. Men synd bara att fröken Anna stannade här i 3 veckor. Nåja jag ska till hennes stad, Jeppis, så småningom för att våldta staden. Satan va vi ska ha skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback