SKEPPARBALEN 2011

som ni kanske minns var jag på bal för två veckor sedan. gud vad skoj det var. jag trodde faktiskt det skulle bli rätt så tråkigt, vad fel man kan ha. balen i sig var för högskolans kaptener men det fanns även folk från alla andra linjer. jag blev verkligen förvånad över att det fanns så många personer som jag inte hade sett tidigare utan träffade på balen för första gången... jag trodde Åland var ett litet ställe. hursom helst, jag blev bjuden av min vän Henrik som också går till kapten. nu i efterhand är jag superglad över att han bjöd med mig, för annars skulle aldrig ha träffat de fatastiska människorna jag lärde känna under kvällen och sedan skulle jag inte ha haft så skoj. vi hade även tur med bordsplaceringen eftersom vi fick de bästa bordsgrannarna man kan få. dom stod verkligen för mycket skratt under hela kvällen/natten. trevliga personer, god mat, härliga styrdanser och ett fantastiskt sällskap. det kunde inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Kani

Otroligt vacker är du!!!

Men vem är det som gör dina frisurer? Är det du själv? I så fall kan inte du vara snäll och visa hur man gör det snälla snälla snälla!!!

2011-12-20 @ 15:04:01
Postat av: Parvin

Sv: Tack!!! va söt du är!! :) uppsättningen på bilden gjorde jag på salong. men den är faktiskt inte så svår att göra :) Valde nämligen en väldigt enkel uppsättning. Annars brukar jag nog fixa mitt hår själv :)

2011-12-20 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback