BY ZARA



Två helt fantastiska plagg från Zara. Speciellt klänning. Jag blir något sugen på att åka över till Stockholm för att shoppa bort massa pengar. Imorgon är det den 2 december och alla Ålänningar vet vad det innebär. Skatteåterbäring. Som jag har längtat.

Det var jobb som stod på schemat från 9-15 och sedan hastigt via posten för att hämta ut några paket. Jag kom hem med några nya plagg och ett par skor som jag tänker visa upp vid ett senare tillfälle. Senare på kvällen träffade jag upp brudarna för lite pepparkaksbak. Det var mycket händelserikt kväll. Både jag och Frida brände oss på det otroligt varma sockret. Speciellt jag som nu har blåsor på min hand. Smärta. Jag lyckades även få taket i två bitar. Yes, jag är smidig. Huvudsaken är att kvällen slutade riktigt bra med glögg och bullar!



Kommentarer
Postat av: Silje

Båda plaggen finns i butik nu! :) Och klänningen är riktigt fin i kvalitén, tycker absolut du ska satsa på den! :)

2011-12-02 @ 09:03:02
URL: http://siljesundblom.blogg.se/
Postat av: Parvin

Sv: Ja jag är helt kär i klänningen!! Hoppas den finns kvar tills man åker över i veckan :)

2011-12-04 @ 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback