Thursday inspiration








Man måste nog helst gräva ner sig i marken för att undvika blåsa iväg. Jävlar va det blåser ute. Känns att vårt hus kommer att blåsa iväg vilken minut som helst. Här ber man som bäst för att det ska bli vår snart och vad får man, jo höstvindar. Eller ska man kanske säga storm rent ut av..? Jisses så det blåser! Så idag ägnar jag mig åt hemmafix, lite tvätt, sy, städa, äta bullar, sy lite till, bullar igen... jaa osv.

Jag blev återigen helt överlycklig när jag öppnade posten idag efter skolan. Ett paket till från Nelly. Känner mig som gladflicka_90. Kommer bild senare.




Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack snälla :)



underbara bilder!

2011-04-07 @ 19:35:03
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback