Home sweet home






Resan hem. Vi tog den tidiga färjan, så skönt att vara hemma tidigare på kvällen än klockan 11 på kvällen. Nåja, gissa om vi alla var något slitna under hemresan. Trodde jag skulle avlida i bilen på väg till färjan... Man märker att våren verkligen är här nu. Jag och mamma kunde utan problem sitta ute på soldäck och njuta av solen och havet. Mysigt! 

Något ni inte vet om mig är att jag verkligen är "mammas flicka". Jag är helt beroende av min mamma! Älskar att prata och diskutera med henne. Hennes humor, sätt att prata och ordval, verkligen allt med mina mamma fascinerar mig. Vi är mer som vänner, pratar om allting. Händer det mig något så är det till henne jag berättar det i första hand. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback