robert today




Tröja & Byxor - Madison    Skor - Läderbiten    Klocka & Ring - Hasses Ur&Guld


Jag har länge funderat på att fota folk i min omgivning som vänner familj och även främmande människor på gatan. Det skulle vara roligt med andras klädstil än bara bilder på mig och mina kläder. Vad tycker ni?? Idag började jag iaf med att fota min vän Robert Brunila utanför hans jobb. Han jobbar på Madison (en klädbutik) och jag tycker att han passar utmärkt där, bra stil och bra försäljare helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Absolut :) Låter bra! Så fick ju Robert glänsa lite oxå - det vet vi ju alla att han älskar! ;D

2011-04-20 @ 20:02:26
Postat av: Frida

Absolut :) Låter bra! Så fick ju Robert glänsa lite oxå - det vet vi ju alla att han älskar ;D

2011-04-20 @ 20:03:31
Postat av: Parvin

Att Robert gillar att glänsa behöver vi inte ens diskutera! :D Om du nu gillar idén Frida, kanske du vill ställa upp nästa gång? (:

2011-04-20 @ 20:11:57
URL: http://agogodream.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, ja varför inte! :)

2011-04-20 @ 21:23:24
Postat av: Anonym

skulle vara skitkul med andra också :)

2011-04-21 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback