Shots of patron And it's on, girl



Linne & Shorts (virkade) - H&M    Jeansshorts - Avklippta brallor    Virkad väska - Portugal    Skor - Nelly



Åh va jag skulle vilja gå runt så här idag. Men än är det förstås för kallt, speciellt här i Mariehamn. Det kändes som om jag skulle blåsa iväg vilken minut som helst i väntan på bussen imorse. Tidigt idag skrev jag mitt spanska prov, satt uppe hela natten och pluggade. Inte för att jag tvingade mig själv till det utan för att jag inte alls kunde sova (har totalt vänt på dygnsrytmen) och istället för att ligga i sängen och bara stirra i taket valde jag att plugga. Nåja, provet gick nog riktigt bra, nyfiken på resultatet! 

Ikväll däremot måste jag verkligen tvinga mig själv att sova tidigt. Jag ska nämligen upp och jobba redan klockan 8 imorgon. Det blir att provjobba på Kappahl. Jag har inte vaknat så pass tidigt på flera dagar nu, kommer helt klart att bli svårt. Ingen idé att sätta alarm för jag vaknar inte. Ibland hör jag inte ens att min mobil, som ligger nästan vid mitt öra, ringer 1000 gånger. Hey här sover vi fruktansvärt tungt! Jag får helt enkelt be min mami att klappa till mig om jag inte vaknar.. hehe. 



Kommentarer
Postat av: Therese

Visst har du gått upp några kilon?

2011-04-19 @ 17:50:15
Postat av: Parvin

Haha Therese nu är du nog för go och snäll av dig. Jag har inte bara gått upp "några" kilon utan för många! I vintras var jag till Kap Verde i 3 veckor.. ja, behöver jag säga något mer?? Jobbar på att gå ner, men jag som älskar skitmat har såå svårt!!

2011-04-19 @ 18:14:35
URL: http://agogodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback