Got me rapping to merengue



Kavaj - Emmaus    Linne - H&M    Jeans - GinaTricot    Väska - Kappahl    Skor - Dinsko    Örhänge - Fixat själv


Helt otroligt vad tiden går fort, vart tog den här dagen vägen? Antar helt enkelt att tiden går fort när man har roligt. Jag har haft en fin fin dag med min familj här hemma. Kvalitetstid. Jag har även hunnit klippa & klista lite. Kommer upp bild snart.

Den här söndagen är lite extra speciell eftersom jag inte har skola imorgon. Det känns konstigt att inte behöva stressa över att det är skola imorgon som man har gjort i flera år. Söndagskvällarna var oftast ångest för min del i och med att man skulle måsta upp så tidigt på måndagen. Men nu mina vänner slipper jag tänka på det. Lycka!
(Ni kan inte ana hur skoltrött jag är)


Jag älskar att jeansen är så gråa och söndertvättade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback