What I use now





Hola!! Nog är jag kass på att blogga. Jag har ju inte bloggat på två dagar nu, fy fy! Nåja. Idag vaknade jag basolut för sent, klockan 2 på dagen! Jag hatar verkligen att vakna så här sent, speciellt när det är så fint väder ute. Känns inte bra när man missar halva dagen... På bilderna här ovan har ni de skor som jag använder/ har använt ganska mycket  nu under de senaste dagarna. Jag har även fått hem ett par nya skor. Åh som jag har längtat efter dom. jag har väntat i mer än en månad på att få hem dom. Lycka! Kommer bild senare. 

Idag fick jag ett mail som verkligen gjorde min dag! Först nästa vecka får ni se/veta vad det handlar om. Ikväll ska jag på jobb, första gången på flera veckor. Men före jag åker på jobb har jag några saker som jag måste hinna med, bland annat så tänkte jag visa upp en klänning som jag har glömt att visa upp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback