Toudilou



Hejsan alla!! Äntligen hemma! Jag kom hem för en stund sedan och ajajaj mina fötter säger jag bara. Som ni redan vet var jag till Stockholm på bröllop. Det är darför som jag har varit seg med att blogga. Jag hade faktiskt inte ens tillgång till dator.

Åh va jag är sugen på att gifta mig NU! Bruden är min barndomsvän och hon var verkligen otroligt fin. Så vacker! Hon har verkligen hittat sin andra halva, så fina ihop. Nåja, efter att ha dansat från klockan 4 på kvällen tills 1 på natten ser mina fötter nu ut som två uppsvullna bollar. Så jävla ont jag har!! Dum som jag var glömde jag mina platta sko. Alltså våra kurdiska bröllopar är så annorluna, man dansar inte pardans utan alla dansar tillsammans.. svårt att förklara men jag kan visa bild sen. Och vi är absolut inte lugna människor ute på dansgolvet, utan man dansar tills fötterna blöder och sen sätter man sig ner en liten stund för att vila (5 minuter), sedan är det upp och dansa som gäller igen! Helt sjukt! 

Som sagt, det kommer upp bilder snart. Jag ska bara vila ut en liten stund.

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Tack söta du, vad glad jag blir :)

2011-04-23 @ 19:27:45
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: serwa

glad o få se dig igen! var ett bra tag sen sist. puss

2011-04-23 @ 20:23:16
Postat av: Emma

Gud så snygg header!

2011-04-23 @ 21:33:51
URL: http://villovagar.blogg.se/
Postat av: Parvin

Sv: Jag blev minst lika glad över att se dig med. Som sagt det var för länge sen sist! Vi måste verkligen se till att ses oftare (våra planer ;) )

2011-04-24 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback