Today's Frida Oskarsson



Jacka - Thailand (skräddarsydd)    Topp & Ring - GinaTricot    Jeans - Cheap Monday    Skor - Scorett    Bälte - HM


Idag fick min vän Frida stå för dagens outfit. Enligt mig är hon helt klart en av dom få bäst klädda i stan. Enkelt. Chict. Stilrent. Jag älskar den gula toppen upp till, kan ju bero på att jag är helt såld för färger nu under våten och älskar just trenden Color-Blocking.

Idag fick jag hem ett stort paket från H&M, gissa om jag kände mig som en liten lycklig unge. Tänkte nog visa upp plaggen under dom kommande dagarna. 

Detta inlägg blir nog dagens första och sista, jag har nämligen så mycket att göra ikväll och tänkte stänga av datorn. Annars får jag inget gjort. Förresten, jag har planer på att börja med "StreetStyle" här i bloggen. Jag har funderat på det ganska länge och kom fram till att det kan blir riktigt roligt och bra, samtidigt svårt. Som ni redan vet bor jag på en liten ö, och tyvärr är inte alla så positiva när det gäller att stå framför kameran. Men jag ska göra mitt bästa. Speciellt nu när sommaren närmar sig kanske det blir lättare i och med att så pass många turister kommer hit. Vad tycker ni om idén? (speciellt ålänningar)




Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt:)

2011-04-26 @ 21:04:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Parvin

Sv: Frida vet hur man klär sig :D

2011-04-27 @ 03:58:01
Postat av: bambi

Joo, jag tycker det skulle vara roligt med streetstyle! :D

2011-04-27 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback