THE PINK ONE




Ginatricot 19,90€

Ojoj va jag har sovit länge. Skönt var det. Men tyvärr vaknade jag inte upp till en solig och skön dag utan vädret vill nog helt klart att jag ska tillbringa min dag inomhus. Det är kanske bara bra eftersom jag har prov imorgon och jag kan nog sitta inne med mina böcker utan något vidare sug efter att få gå ut. Jag beställde den här väskan från Ginatricot på deras hemsida förra veckan, men tyvärr hände det inte så mycket. Jag fick inte väskan hem. Konstigt. Så när jag såg den inne på Gina i Åbo blev jag överlycklig. 

Ålänningar börjar påminna om kineser. Dom är överallt. Verkligen överallt! Uten på stan i Åbo träffade jag på mer än 20 ålänningar. Det kändes riktigt konstigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback