the floppy hat





Klänning - Bik Bok    Kavaj - Emmaus    Hatt - Indiska    Skor - Topshop    Väska - Ginatricot    Läppstift - Make Up Store    Brillor - H&M


Min nya, älskade, hatt från Indiska. Nästa steg är att hitta en större. American Apparel har en riktigt snygg inne, fast den är nog lite för dyr för att vara en hatt. Får se om jag hittar en annan.. Något som gör mig riktigt irriterad är att det nu faktiskt är 4 april men våran gård (och alla andras för den delen) är täckt av snö. När ska det här ta slut?? Vill ju faktiskt ha vår nu. 

Det kanske är dags att börja plugga? Jag har inte fått något gjort på hela kvällen. Va lat jag har blivit nu för tiden. Fast nu tänker jag faktiskt sätta mig ner och läsa min bok. Ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback