Lost in a daydream of blue and i feel so free





Har pluggat så mycket nu så jag har ont i ögonen av att läsa. Jag har mitt nästsista prov imorgon. Det blir väl att plugga en liten stund till och sedan ska jag nog sjunka ner i sängen. By the way mina skor från Nelly stinker. Haha. Har dom att stå ute nu så hoppas lukten försvinner tills imorgon.

Jag råkade somna på soffan en liten stund tidigare ikväll. Drömde om New York och resan dit. Ni kan inte ana hur mycket jag längtar! Haha drömde även att jag bodde på upper west side i värsta lyxiga lägenheten. Måste ju bero på att jag snackade med en familj som bor där tidigare idag.. Vem vet, jag kanske bor där inom kort tid. Möjligheterna finns ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback