New In








Alltså vid det här laget vet nog ni alla mina läsare att jag är skoberoende. Ännu ett par nya fick jag säga hej till idag. Även dom från Nelly. Jag har ju redan dom blåa i samma modell, men jag kunde inte motstå dom här. Helt otroligt va snygga och bekväma dom är, men tyvärr stinker dom bensinstation (som dom blåa också gjorde). Jag ska ha dom att så ute över natten och förhoppningsvis stinker dom inte längre. Jag fick även hem en svart klänning som jag ska visa upp vid ett annat tillfälle. 

Jag har inte kunnat blogga som vanligt idag. Det är på grund av att vårt internet har krånglat här hemma, hela dagen. Så jobbigt. Jag som hade så mycket distansplugg som skulle göras idag. Får helt enkelt sitta uppe inatt och göra det klart. Borde kanske börja nu, hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback