Killing Joke






Tydligen hade jag lite tid över för att kunna visa upp min rosa klänning på. Som ni redan vet är den från nelly och kostade 279kr. Om jag inte minns fel. Den är redan så fin av sig, så om man ska på fest behövs det bara ett par snygga klackar så är man klar. Men jag tänker nog även använda den som en vardagsklänning under sommaren. Förstås med låga skor som gör den mer vardaglig. 

Ikväll var Steff via hit, jag ska nämligen hjälpa henne med något. Utan att märka av det hade vi snackat bort mer än 2 timmar. Det kändes ju som bara 45 minuet, om ens det. Så när hon sa att klockan var 10 fick jag panik. Tiden går som sagt fort när man har roligt. 

Nu ska jag faktiskt dricka "natt-te" med mina kära mor och snacka lite skit innan jag lägger mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Seher

heey! Jättefin klänning du har på dig =) vet du om den finns i vitt också? :)

2011-04-17 @ 12:02:10
Postat av: Parvin

Tack Seher!! :) Tyvärr fin inte klänningen i vitt, vad jag vet iaf. Jag köpte den på Nelly och då fanns den bara i den här färgen. Jag vill själv så gärna ha den i vitt, i så fall skulle jag ha den till studenten.. funderar på att sy en.

2011-04-17 @ 16:39:15
URL: http://agogodream.blogg.se/
Postat av: Seher

Du passar jättebra i den! :)

Jaa, så var min tanke med haha.. Sy åt mig med så betalar jag dig ;)

2011-04-17 @ 18:09:02
Postat av: Parvin

Nämen söt du är, tack!! :) Haha jag är inte sååå bra på att sy ju :D

2011-04-17 @ 19:31:09
URL: http://agogodream.blogg.se/
Postat av: Seher

klart du är, har sett din balklänning så försök inte haha ;)

2011-04-17 @ 21:44:11
Postat av: Parvin

Haha fail! Men okey då, jag kan väl sy men det behöver inte bli bra resultat varje gång :D

2011-04-17 @ 21:55:16
URL: http://agogodream.blogg.se/
Postat av: Seher

I believe in you =)

Grattis till Veckans blogg btw, glad för din skull :)

2011-04-18 @ 20:40:35
Postat av: Parvin

Tack så mycket fina du!! :) Blev så glad av att se mig själv där ^^

2011-04-18 @ 22:09:43
URL: http://agogodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback