Home Sweet Home




Äntligen hemma!! Klockan är halv sex och jag kom hem för bara en liten stund sedan. Åh som jag har ont om mina små fötter! Jag har varit på jobb sen igår klockan 7 på kvällen. Och gissa vad, jag tror jag hann sätta mig ner 2 gånger allt som allt (totalt 5 minuter) under hela kvällen/natten. Det kändes verkligen som en sommarnatt, alla ville tydligen ut på krogen ikväll. Ett tag under kvällen så kunde vi inte ens ta emot matgäster eftersom vi inte hade sittplatser, då är det fullt!!! Visst det är ganska skoj när det händer saker än att stå stilla utan att göra något. Men när man bara är tre personer som sköter allt uppe i baren, ja då är det inte roligt längre. Vi hann verkligen inte med alla gånger. Folk fick vänta på notan över 30 minuter ibland bara för att vi inte hann... Och nu efter för många timmar på jobbet har jag så sjukt ont i mina fötter! Känns ju som om jag har dött och hamnat i helvetet och som lidande har jag fått fotsmärtor. Inte okey.


Nu tänker jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback