happiness!








Som ni kan se är jag Veckans Blogg under kategorin mode & skönhet. Lycka! Jag blev så glad förra veckan när Karin från Blogg.se hörde av sig till mig och undrade om jag ville ställa upp som veckans blogg. Givetsvis! Detta kommer absolut att stärka min motivation angående bloggandet nu framöver. Det är ganska många nya läsare som har hittat hit till bloggen och jag skulle nog behöva skriva en kort, kort, presentation om mig själv så ni vet vem jag är. Det ska jag se till att få gjort nu under dagen. 

Idag insåg jag att det är väldigt få dagar kvar tills jag åker till New York. Det är ju nu på söndag som jag ska flyga över till min fina vän Sofia. Det kan hända att jag måste skjuta upp resan några dagar beroende på lite problem angående ESTA- tillståndet. Håller tummarna för att allt ska gå superduper bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback