Ain't No Thing








Tjena Tjena! Lag lyckades vakna tidigt imorse trorts att jag somnade runt 6 tiden. Jag vaknade av att mina systrar bråkade (som vanligt) över kläder, smink och allt möjligt. Så skönt att inte sova bort hela dagen, speciellt nu när det är så fint väder ute. Jag och min syster Troska åkte in till stan för att se hur mycket hon hade sålt under veckan då hon har haft bord på Bettans Bod. 300€ fick hon in under en vecka! Jag hittade ett par riktigt snygga boots och en väska där. Visar bild om en liten stund.

Senare gick vi ner på stan och kollade igenom alla butiker, (tog inte länge, det finns bara några klädbutiker här på holmen) dagen slutade med en fika på Bagarstugan. Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback