My Passion


Jag är lite extra glad idag. Känner att jag har varit riktigt duktig. I skolan håller vi på och gör egna hemsidor och jag som hade många studentskrivningar råkade alltid missa mina IT lektioner, så jag hamnade efter riktigt mycket. Jag var till och med nära att hoppa av kursen. Tur att jag inte gjorde det. Hur som helst, idag just före klockan 12 (då den skulle vara klar) blev jag klar med min "loppis online" sida. Dan, min lärare, som gick igenom den sa att det var helt perfekt. Speciellt för att ha varit gjort på så kort tid. Det är alltid lika härligt att höra sånt från sin lärare. 

Hemma möttes jag av mitt paket från Nelly. Blev även då lite extra glad. Kommer upp bild lite senare. Nu ska jag faktiskt damsuga lite. Jag är dammallergiker och på grund av det går jag hur ofta som helst runt med damsugaren i handen. Mamma brukar skämta om det och frågar mig ofta om jag har den att sova i min säng också. 
Nåja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback